Întocmirea Registrului de Încasări și Plăți PFA
900,00 lei
Ești PFA, II , CMI , IF sau altă formă de organizare și este momentul să depui declarația unică, însă nu știi ce să completezi întrucât nu ai o situație clară pe anul anterior? Noi te putem ajuta să îți întocmești Registrul de Încasări și Plăți, în format electronic, astfel încât să nu mai ai grija faptului că poate nu ai calculat bine.
- Descriere
- Recenzii (0)
Descriere
Ce documente sunt necesare pentru contabilitate PFA în sistem real?
Pentru a ține o evidență contabilă în partidă simplă, ai nevoie de următoarele Registre contabile și Formulare:
- Registrul-Jurnal de Încasări și Plăți
- Registrul-Inventar
- Registrul de Evidență Fiscală – trebuie obligatoriu completat – inexistența acestuia generează amenzi ANAF.
De ce online?
- nu depindem de o locaţie pentru a ne conecta
Ce presupune?
- Pas 1 – trimiterea către societatea noastră a documentelor justificative aferente anului anterior celui în care se face declarația (De exemplu: facem declarația în 2020 – ne trimiți actele pentru 2019)
- Pas 2 – înregistrarea și întocmirea registrelor obligatorii – în maxim 48 h de la data confirmării plății
- Pas 3 – transmiterea documentelor către Client.
Metoda de plată
Serviciul poate fi achitat:
- în cont prin OP
- direct pe site prin intermediul platformei EUPLATESC.RO
Recenzii
Nu există recenzii până acum.