COLABORARE ŞI ONORARII

CERE DETALII UNUI EXPERT CONTABIL

    În cadrul MBV Tax Expert am structurat preţurile serviciilor noastre în funcţie de volumul documentelor şi nu în funcţie de veniturile generate de compania pe care o administraţi.

    Silver, Gold sau Platinum … Aflaţi acum care este modalitatea de colaborare care vi se potrivește.

    MBV Tax Expert

    Silver

    Căror companii li se aplică?

    • PFA
    • start-up
    • companii cu o activitate restrânsă

    Ce presupune?

    • servicii contabile complete, cu preluarea actelor companiei dumneavoastră în perioada 01-07 ale lunii următoare celei pentru care se face raportarea, și prelucrarea și înregistrarea documentelor și informațiilor contabile, în conformitate cu prevederile legale
    • gestionarea relaţiilor cu ANAF, ONRC, ITM
    • servicii de consultanţă contabilă/fiscală – 30 min/lună
    • depunerea declaraţiilor şi întocmirea ordinelor de plată pentru onorarea datoriilor la bugetul de stat
    • monitorizarea cifrei de afaceri, depășirea plafonului de TVA, validitatea sediului social
    • implicațiile fiscale ale diverselor operațiuni desfășurate

    Beneficii

    • servicii complete (contabilizare, declarare, certificare şi menținerea legăturii cu instituțiile publice), certificate de experţi contabili, la un preţ stabilit
    • întâlnire lunară/trimestrială pentru a vă prezenta situaţia economică a societăţii
    • colaborare cu specialişti – noi preluăm stresul birocratic pentru ca dumneavoastră să vă dedicaţi exclusiv afacerii dumneavoastră
    • susţinere din partea unei echipe – firmei dumneavoastră i se vor aloca 1 expert şi un contabil senior care să discute şi să analizeze cu dumneavoastră cele mai bune scenarii în vederea reducerii costurilor şi dezvoltării afacerii
    • posibilitatea solicitării unor operațiuni suplimentare, tarifate extra, în funcţie de necesitate

    CERE DETALII UNUI EXPERT CONTABIL

      MBV Tax Expert

      Gold

      Căror companii li se aplică?

      • firme cu volum mediu sau mare de documente
      • companii cu mai multe centre de profit
      • companii cu un departament propriu de contabilitate primară/ un sistem intern de gestiune care să exporte date

      Ce presupune?

      • servicii contabile complete, certificate de experţi contabili
      • preluarea exporturilor de date pentru a fi importate în soft-ul contabil, în scopul verificării și prelucrării
      • gestionarea relaţiilor cu ANAF, ONRC, ITM
      • servicii de consultanţă contabilă/fiscală – 30 min/lună
      • depunerea declaraţiilor şi întocmirea ordinelor de plată pentru onorarea datoriilor la bugetul de stat
      • monitorizarea cifrei de afaceri, depășirea plafonului de TVA, validitatea sediului social
      • implicațiile fiscale ale diverselor operațiuni desfășurate
      • asistență pentru personalul intern din departamentul contabil

      Beneficii

      • accesarea experienţei unei echipe de specialişti, care îţi vor superviza şi coordona activitatea internă de contabilitate
      • întâlnire lunară/trimestrială pentru a vă prezenta situaţia economică a societăţii
      • susţinere din partea unei echipe – firmei dumneavoastră i se vor aloca 1 expert şi un contabil senior care să discute şi să analizeze cu dumneavoastră cele mai bune scenarii în vederea reducerii costurilor şi dezvoltării afacerii
      • întocmirea unui raport lunar sintetizat, cu privire la situația financiar-contabilă a societății
      • posibilitatea solicitării unor operațiuni suplimentare, tarifate extra, în funcţie de necesitate

      CERE DETALII UNUI EXPERT CONTABIL

        MBV Tax Expert

        Platinum

        Căror companii li se aplică?

        • firme cu volum mediu sau mare de documente
        • companii cu mai multe centre de profit
        • companii cu un departament propriu de contabilitate primară/ un sistem intern de gestiune care să exporte date
        • companii care au nevoie de un plan de investiţii/strategie financiară

        Ce presupune?

        Pachetul Gold plus următoarele servicii:

        • plasare de personal specializat şi certificat la sediul dumneavoastră
        • rapoarte financiare
        • planificări financiare
        • raport de analiză economică pe baza căruia vom discuta provocările economice și fiscale curente și viitoare
        • recomandări pentru optimizarea fiscală

        Beneficii

        • optimizarea activităţilor de bază prin degrevarea unor sarcini contabile/fiscale
        • optimizarea fiscală
        • susţinere din partea unei echipe – firmei dumneavoastră i se vor aloca cel puţin 2 experţi care să discute şi să analizeze cu dumneavoastră cele mai bune scenarii în vederea reducerii costurilor şi dezvoltării afacerii.
        • întâlnire lunară/trimestrială pentru a vă prezenta situaţia economică a societăţii
        • consultanţă în management financiar în scopul realizării obiectivelor stabilite în strategia de business
        • suport și expertiză în procesul decizional în vederea consolidării afacerii și maximizării profitului
        • posibilitatea solicitării unor operațiuni suplimentare, tarifate extra, în funcţie de necesitate

        CERE DETALII UNUI EXPERT CONTABIL

          De ce să începeți un parteneriat cu MBV Tax Expert?

          Pentru că MBV Tax Expert reprezintă excelenţa în consultanţă fiscală, contabilitate şi expertiză contabilă, dedicată optimizării afacerii dumneavoastră, și pentru că un parteneriat cu noi înseamnă:

          PROFESIONALISM

          PROFESIONALISM

          La MBV Tax Expert veţi găsi  oamenii potriviţi, cu o gândire out of the box şi proactivi, care contabilizează business-ul, nu doar documentele, oferindu-vă astfel o imagine clară a realității economice și a felului în care ea se aplică în afacerea dumneavoastră.

          ASUMARE

          ASUMARE

          Noi înțelegem birocrația și vă reprezentăm cu succes în fața instituțiilor statului, iar în cazul unor controale fiscale minimizăm riscurile, asumându-ne eventualele amenzi, dacă sunt din vina contabilității (noi le plătim, nu clientul).

          COMPETENȚĂ

          COMPETENȚĂ

          În plus, datorită faptului că suntem mereu informați cu privire la noutățile și reglementările legislative vă putem oferi soluții optime și practice pentru a maximiza potenţialul afacerii dumneavoastră, precum şi stabilitatea necesară în luarea celor mai bune decizii de business.

          FLEXIBILITATE

          FLEXIBILITATE

          Pentru că înțelegem că fiecare business este diferit, noi avem soluții pentru eficientizarea relației cu firma de contabilitate, astfel încât puteți alege modalitatea de colaborare care vi se potrivește: SILVER, GOLD sau PLATINUM.

          Aţi găsit pachetul potrivit pentru compania dumneavoastră?

          Aveţi nevoie de mai multe informaţii?

          Să discutăm!