Certificate de Situație de Urgență

200,00 lei

Afacerea ta a fost afectată de criza provocată de pandemia de coronavirus? Solicită un certificat de situație de urgență. Află care sunt tipurile de certificate, cine le poate solicita, când și cum pot fi obținute.

Categorie: Etichetă:

Descriere

Certificatele de Situație de Urgență au ca scop susținerea operatorilor economici în relațiile cu instituțiile publice pentru obținerea, în condițiile legii, de facilități/ măsuri de sprijin ori în relațiile comerciale, ca urmare a impactului economic, financiar și social asupra activității acestora, determinat de răspândirea coronavirusului SARS–CoV-2”. Acest certificat de situații de urgență este necesar dacă entitatea dorește să beneficieze de amânarea la plată a utilităților sau a chiriei pentru imobilul cu destinație de sediu social și de sedii secundare conform OUG 29/202, de facilitățile fiscale oferite de stat (amânări la plată), pentru renegocierea unor contracte comerciale sau în relația cu instituțiile statului sau cu alți operatori economici.  

Certificatele de situație de urgență vor fi emise în doua forme:

  • TIP 1 (ALBASTRU) – este forma destinată firmelor care şi-au sistat activitatea total sau parţial din cauza restricţiilor impuse de autorităţi, ca urmare a deciziilor adoptate în starea de urgenţă decretată. Acest tip de certificat este potrivit firmelor din HoReCa, saloane de înfrumuseţare, centre educaţionale, grădiniţe şi şcoli private, magazine non-alimentare.
  • TIP 2 (GALBEN) – pentru solicitanții care cer acordarea acestuia în baza aceluiași model de declarație pe proprie răspundere, din care rezultă înregistrarea unei diminuări a încasărilor în luna martie 2020 cu un procent de minimum 25% față de media încasărilor din perioada ianuarie – februarie 2020.

De ce online?

  • nu depindem de o locaţie pentru a ne conecta
  • putem obține certificatul pentru orice persoană juridică, indiferent de localitatea unde își are sediul

Ce presupune?

Dacă nu deții semnătura electronică, putem obține certificatul de urgență pentru tine.

Potrivit art. 6 din Ordinul nr. 791/2020 al Ministerului Economiei, Energiei și Mediului de Afaceri, dacă reprezentantul legal nu deține semnătură electronică, acesta poate semna olograf, urmând ca toate documentele încărcate în platforma http://prevenire.gov.ro (inclusiv declarația pe propria răspundere) să fie semnate electronic de către împuternicitul desemnat în acest sens (spre exemplu; contabilul societății).

Scapă de stresul birocratic, ne poți împuternici pe noi pentru a-ți obține certificatul!

Ne poți trimite toate actele necesare pe e-mail și noi vom depune dosarul electronic pe platforma guvernamentală, iar tu vei primi pe e-mail certificatul de urgență în maxim 5 zile de la depunerea electronică a dosarului. Nu este nevoie de nicio deplasare, lucrăm exclusiv online.

Metoda de plată

Serviciul poate fi achitat:

  • în cont prin OP
  • direct pe site prin intermediul platformei EUPLATESC.RO

Recenzii

Nu există recenzii până acum.


Fii primul care adaugi o recenzie la „Certificate de Situație de Urgență”